Hellurei!

Täällä viettelen viimeistä vapaapäivää, enää neljä työpäivää jäljellä ja sitten onkin ensi viikonloppuna jo muutto kotiin! 

Hassua, 19.5.17 menin puhtaasti mielenkiinnosta käymään Karoliinisen sairaalan rekrytapahtumaan ja nyt 18.5.18 minulla on täällä viimeinen työvuoro. 
Ainakin olen oppinut että sitä ei koskaan tiedä mistä sitä itsensä löytää tulevaisuudessa mutta kaikkiin mahdollisuuksiin kannattaa tarttua meni sitten syteen tai saveen! 

Täällä Tukholmassa on aivan jo kesä! Olemme saaneet nauttia +20 asteesta jo kohta viikon päivät. Kukat kukkivat ja luonto antaa parastaan. 



Olen saanut nauttia säästä ihanien työkavereiden kanssa, niin mahtavaa on ollut saada tutustua näihin mielettömiin ihmisiin! 
Eilen sain viettää äitienpäivää täällä Tukholmassa mammani ja kummitätini kanssa, meillä oli ihana viikonloppu ♡ Viime viikolla myös ystäväni kävi käymässä, on ollut paljon mukavaa tekemistä nyt toukokuussa.  
Olen niin kiitollinen että täällä on käynyt näinkin paljon ihmisiä minun luonani, piristänyt täällä olemista enemmän kuin uskotte! 



Olen muutenkin koko tästä 10 kuukauden ajasta niiiiin kiitollinen, en osaa sanoiksi pukea miltä minusta tuntuu. Olen aina haaveillut ulkomailla opiskelusta/työskentelystä/mitä tahansa mutta se ei ole koskaan oikein saanut tuulta purjeisiin. Nyt olen tämänkin kokenut ja tehnyt ja ai että tuntuu hyvältä! 

Olen niin kiitollinen kaikille ystävilleni jotka ovat olleet vastaamassa puhelimeen silloin kun on ollut yksinäistä ja koti-ikävä on kolahtanut. Kiitos kaikille jotka täällä ovat käyneet minua piristämässä ♡
Suurin kiitos kuitenkin O:lle, tuolle uskomattomalle tulevalle aviomiehelleni. 
Kiitos mahdollisuudesta toteuttaa haaveeni, Nuutista huolehtimisesta, kotimme ylläpitämisestä ja orkideoideni hengissä pitämisestä 😜! 

Olen kasvanut täällä ammatillisesti mutta myös henkisesti, oivaltanut että kaikki on mahdollista! 

4 työpäivää, 7 päivää muuttoon, 21 päivää töihin paluuseen, 96 päivää häihin.

Mutta nyt luen hieman sisäänpääsykokeisiin ennen kun lähden puistoon nauttimaan auringosta kavereideni kanssa! 








Ihanaa ja aurinkoista maanantaita kaikille! 

♡ 
Tanja 

Kommentit

Suositut tekstit